pandaglass

Alla inlägg den 7 januari 2020

Av Em - 7 januari 2020 16:44

Nu var det ett tagsedan jag bloggade igeeeen...Full rulle med livet.

Har ju börjat baka mycket, och tar emot beställningar. 

Sen har det varit jul och nyår, dock har jag väl inte haft en jätte bra jul eller nyår, blev ju sjuk..

Men firade tidig jul med familjen och den var jätte mysig. :D

Har börjat bli frisk,... tror jag. Mådde inte så jätte bra igår.

Men idag har jag mått bättre :) Skulle egentligen jobba men det är tekniskt fel på jobbet så jag tänkte att jag kunde blogga istället. Annars händer det inte så mycket idag. Ska snart börja laga mat. Potatismos och falukorv, eller som jag bruka säga .."Farligkåv" haha..

Sitter och lyssnar på musik. Är lite trött, hade gärna sovit lite. Men man blir ju trött när man är sjuk..

Har sovit länge om dagarna nu när jag varit sjuk. Idag skulle jag ha möte kl 15 så fick ställa klockan på 12 för annars hade jag inte vaknat. Men sömn är den bästa medicinen för kroppen när man är sjuk.

Vi förlorade en vän i lördagsnatt. Så nu är han i himlen. 

Min man skulle hälsa på han på måndagen för att han var så sjuk. 

Vila i frid. <3 

Jag bakade kladdkaka häromdagen, Wow. Blev så stolt.. den blev exakt som den man köper.

Jag utvecklas hela tiden. Sen vet jag att vissa dagar är jobbiga och min ångest är påtaglig men jag vet att det kommer bli bättre. Det är bara en dålig dag och inget dåligt liv. :)

Har fått kontakt med en gammal vän oxå, jätte mysigt. Nathalie <3

Min bästa vän Amanda har varit och hälsat på några gånger i vårt nya hem.. 

Önskar att hon kunde hälsa på snart igen, saknar henne massor... :( <3

Nu skrev dem att jag skulle testa att jobba igen. 


Puss. 


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Emmy
Gamer.
Nörd.
Poesi.
fotograf.
kroppsaktivism.
medial.
sång & musik.
Konst.
författare

             

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards