pandaglass

Alla inlägg under oktober 2019

Av Em - 25 oktober 2019 02:23





Jag älskar er så otroligt mycket min fina älskade familj. Ni är mitt allt här i världen och utan er vore jag ingenting. Jag vill och kan inte leva utan er mina älsklingar. Kärlek på hög nivå. <3

         

Av Em - 25 oktober 2019 02:08

Nu har vi äntligen flyttat och har bott här i ca lite mer än 1 månad och det är det bästa som hade kunnat hända oss, speciellt mig. Jag lever livet! Jag mår så himla bra. Jag har inte mått såhär bra på mer än 15 år.

Jag är lycklig, älskar livet och ser fram emot framtiden. 

Dock är jag lite sjuk, men det gör mig ingenting faktiskt, mår så bra!   

Har till och med skrivit klart min bok och jag har fått svar från ett förlag som vill puplicera den i framtiden när den är renskriven.

Så livet flyter på här.

Jag både bakar och lagar mat.

Håller hemmet städat och rent varje dag, älskar vårat nya hem, vårt liv. 

Jag har fått ett nytt liv. Visst kan jag ha ångest vissa dagar men det stoppar inte mig från att leva och vara lycklig nu.. För jag vet att det kommer bättre dagar. Jag ÄLSKAR livet! 

Nu ser jag fram emot Halloween och julen.

Längtar till jag får göra vårat hem julmysigt.

Kan jag må bra efter ett helvete så kan ni med det. Ge aldrig upp! 


 

Presentation


Emmy
Gamer.
Nörd.
Poesi.
fotograf.
kroppsaktivism.
medial.
sång & musik.
Konst.
författare

             

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards