pandaglass

Direktlänk till inlägg 10 september 2019

Sömnlös

Av Em - 10 september 2019 09:36

Jag har inte sovit någonting, så jävla hopplöst.

Har legat i flera timmar men ingen sömn här.. 

Har massor med tankar om Stefan och flytten.. 

Det känns helt overkligt att han är död, vi pratade 4 dagar innan han dog. Känns verkligen konstigt!

Det packas här hej vilt för snart flyttar vi, den 19 september så går flyttlasset till Småland! <3

Men jag är enorm besviken på mina sk vänner som inte ens hört av sig och frågat om dem kan hjälpa till.. Jag har varit helt öppen med hur jag mår, jag har inte mått så himla bra efter allt. Men ingen har hört av sig, så jävla dålig stil! Vad bra att jag flyttar då så slipper ni mig. Känns ganska meningslöst att jag ens har Facebook om jag ska vara helt ärlig?! Sen är jag irriterad på en viss person som inte är någon vän till mig direkt, hen har koll på mig oavsett vart jag befinner mig på sociala medier och det känns fan inte okej. Sluta stalka mig! Så jag har låst Instagram, fb inlägg så bara vänner kan se vad jag lägger upp. Jag ska försöka vara lite mer positiv men jag är så trött på människor. Man ska oftast bara finnas där när dem behöver hjälp men när man själv står med en hel marklägenhet som skall flyttas finns då fan ingen. Jag saknar min bästa vän Lucas! <3

Men snart ses vi! :) Det ska bli så skönt att få träffa dig och umgås och bara ha det bra. Här i byarna så blir man inte ens bjuden på fest fast man är nära vänner. Och det skits i att man blir sårad och ingen förlåtelse heller.. Det hade varit jävlig skönt med en ursäkt. Jag trodde man stod upp för varandra och inte tyckte det var kul när folk hackade på en och kallar en lättkränkt och skit. Men jag vet inte? Kanske är det bara jag som tycker så? Sårad blev jag i alla fall att jag inte betydde mer än så.

Nu ska jag röka och sen försöka sova!

Inte alls många dagar tills vi drar från Blekinge. Det kommer bli ett nytt spännande äventyr! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Em - 13 januari 2020 17:55

https://nouw.com/dancinginthedark

Av Em - 7 januari 2020 16:44

Nu var det ett tagsedan jag bloggade igeeeen...Full rulle med livet. Har ju börjat baka mycket, och tar emot beställningar.  Sen har det varit jul och nyår, dock har jag väl inte haft en jätte bra jul eller nyår, blev ju sjuk.. Men firade tidig...

Av Em - 25 oktober 2019 02:23

        Jag älskar er så otroligt mycket min fina älskade familj. Ni är mitt allt här i världen och utan er vore jag ingenting. Jag vill och kan inte leva utan er mina älsklingar. Kärlek på hög nivå. <3           ...

Av Em - 25 oktober 2019 02:08

Nu har vi äntligen flyttat och har bott här i ca lite mer än 1 månad och det är det bästa som hade kunnat hända oss, speciellt mig. Jag lever livet! Jag mår så himla bra. Jag har inte mått såhär bra på mer än 15 år. Jag är lycklig, älskar livet och...

Av Em - 17 september 2019 02:25

Tänk att snart är dagen här då vi säger bye bye till Blekinge och Småland välkomnar oss! Bara 2 dagar kvar. Wow! Längtar så fruktansvärt mycket. Har till och med svårt att sova. Visst jag har sömnproblem men nu är det extra svårt att sova. Får se hur...

Presentation


Emmy
Gamer.
Nörd.
Poesi.
fotograf.
kroppsaktivism.
medial.
sång & musik.
Konst.
författare

             

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards