pandaglass

Direktlänk till inlägg 31 juli 2019

Mitt hjärta gick sönder helt.

Av Em - 31 juli 2019 01:47

Jag måste skriva av mig nu.


Jag vet inte hur jag ska fortsätta framåt längre. 

Den 17 juli var det 1 år sedan min fina systerdotter gick bort och igår gick min andra systerdotter bort 2 år gammal.

Det gör ont i hela mig, och jag har ont inombords. 

Tänker på min syster som förlorat sitt andra barn nu, älskade syster.   

Tänker på min lilla familj, det räcker nu. 

Nu är vi verkligen en trasig familj, en liten trasig familj med hål i våra hjärtan.

det känns så overkligt att det är min systerdotter dem pratat om på nyheterna och skrivit om på aftonbladet osv.. 

Älskade barn. 

nu är du i alla fall med din storasyster och morfar. 

Hon hade aldrig träffat sin morfar, men nu är dem tillsammans. 

Nu kommer jag lägga hela mitt liv på sista barnet som finns kvar Älskade Stina!

Hon är en stjärna, ett underbart barn.

Alla min systers barn var underbara barn, ingen mamma ska uppleva att förlora sina barn

och min syster är/var en underbar mamma. 

Nu sitter jag här och lyssnar på Håkan hellström och bara är..

har jobbat lite men ska nog skriva klart min bok snart, har bara 1 kapitel kvar och 1 som jag ska skriva klart på. 

TA HAND OM VARANDRA OCH GLÖM INTE SÄGA "JAG ÄLSKAR DIG" TILL VARANDRA. 

Man vet fan inte hur länge man har sina nära kvar. Och är du kär i någon.. SÄG DET! 

du har ingenting att förlora. 




Vila i frid

Robin

Pappa

Annie

Josefine

                   

 


  

 
 
Ingen bild

Sara Holm

31 juli 2019 12:11

Ja det är helt ofattbart att något sådant här skall hända en och samma familj. Jag lider verkligen med din syster och hennes sambo men oxå er alla nära anhöriga. Jag kan knappt titta på bilderna på lilla Annie och Josefine utan att börja gråta just nu. Livet är verkligen orättvist. Både Josefine och Annie hade hela livet framför sig då deras hade nästan precis startat. Jag skulle vilja krama om er alla och säga att allt blir bra men samtidigt vet jag att så är inte fallet. Ta hand om varandra nu i denna svåra tid och glöm inte att jag älskar er och att vi finns här om det skulle vara något och det gäller er alla både dig, din syster och hennes familj och din mamma. ❤❤❤

 
Johan

Johan

31 juli 2019 18:37

Jag har inte märkt nått. Vad har hänt?

http://www.drangen.bloggplatsen.se

 
Frida Schneider

Frida Schneider

31 juli 2019 20:52

Vad hemskt att höra beklagar verkligen :( Kramar

http://www.mediafrida.bloggplatsen.se

 
Ms. W

Ms. W

3 augusti 2019 17:02

Verkligen hemskt tragiskt. Vad hände?

http://mywordsandimages.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Per

7 augusti 2019 20:32

Mina halvsystrars mamma dog då dom var 2, deras ena morbror dog också - samma år, men deras mormor lever än, typ 90, för cirka 13 dar sen förlorade hon sitt 3:e barn, stroke i 60-årsåldern. 90 år gammal, förlorat alla barn, och sin man för cirka 30 år sen.

Man kan inte tänka sig hur folk känner, måste vara oerhört tufft.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Em - 13 januari 2020 17:55

https://nouw.com/dancinginthedark

Av Em - 7 januari 2020 16:44

Nu var det ett tagsedan jag bloggade igeeeen...Full rulle med livet. Har ju börjat baka mycket, och tar emot beställningar.  Sen har det varit jul och nyår, dock har jag väl inte haft en jätte bra jul eller nyår, blev ju sjuk.. Men firade tidig...

Av Em - 25 oktober 2019 02:23

        Jag älskar er så otroligt mycket min fina älskade familj. Ni är mitt allt här i världen och utan er vore jag ingenting. Jag vill och kan inte leva utan er mina älsklingar. Kärlek på hög nivå. <3           ...

Av Em - 25 oktober 2019 02:08

Nu har vi äntligen flyttat och har bott här i ca lite mer än 1 månad och det är det bästa som hade kunnat hända oss, speciellt mig. Jag lever livet! Jag mår så himla bra. Jag har inte mått såhär bra på mer än 15 år. Jag är lycklig, älskar livet och...

Av Em - 17 september 2019 02:25

Tänk att snart är dagen här då vi säger bye bye till Blekinge och Småland välkomnar oss! Bara 2 dagar kvar. Wow! Längtar så fruktansvärt mycket. Har till och med svårt att sova. Visst jag har sömnproblem men nu är det extra svårt att sova. Får se hur...

Presentation


Emmy
Gamer.
Nörd.
Poesi.
fotograf.
kroppsaktivism.
medial.
sång & musik.
Konst.
författare

             

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards