pandaglass

Direktlänk till inlägg 13 juni 2019

30

Av Em - 13 juni 2019 15:27

Nu har jag fyllt 30, vart tog tiden vägen? 

Jag har levt i en evighet i ett skit liv med svek och död.

Dem korta lyckliga stunderna håller jag hårt i, nära hjärtat! 

Sitter och tänker på alla människor jag träffat i mitt liv, vart tog alla vägen?

vissa har jag kvar i mitt liv men dem flesta var människor utan hjärta

ibland brukar jag sitta och vänta på att allt ska ta slut, när tar livet slut? 

brukar fundera på varför inte jag fick bli som alla andra och få leva ett liv som gjorde mig lycklig.

Jag är blir rädd när nån kommer mig för nära, när jag börjar älska!

För jag blir sårad till slut för ingenting varar för evigt.

Jag känner att det är mig det är fel på, jag borde inte vara godhjärtad. 

Jag känner mig fel. 

det finns mycket jag ångrar, ja nästan allt här i livet. 

vill bara att du ska hålla mig hårt, aldrig släppa taget och säga att allt kommer bli så jävla bra.. kan du det? 

Laga mig. krama mig. Älska mig. 

 
 
Ingen bild

Amanda

13 juni 2019 16:39

Jag älskar dig! ❤️

Em

15 juni 2019 15:28

Jag älskar dig med.

 
Johan

Johan

13 juni 2019 20:51

Jag känner igen de känslorna du beskriver. Jag har vart med om en del saker jag med. Det finns ett par som jag verkligen litar på helt och fullt som inte sviker mig. Den ena begick självmord 2015. Vi stod varandra nära som hejsan. Hade hon levt idag så hade vi sannolikt vart tillsammans idag. Hon var så rar. Hon dog då hennes behandling för depression fungerade. Det är i början av behandlingen som det är som störst risk att det sker. Hela denna situation leder in till den andre som inte sviker mig. Hon och jag har stått varandra nära i flera år men hade inte träffats rent fysiskt på många år. När min vän dog så var jag i en sån chock att jag skrev till min andra vän om detta men hon jobbade så kunde ej prata. Då drog jag till hennes jobb som är på ett fik. När jag ser att hon ser mig så bryter jag ihop. Då rusar hon ut till mig och kramar om mig och ger all värme och all kärlek till mig. Tack vare detta så så orkade jag med att söka proffshjälp! Dessa två personer sviker inte mig! När man tar livet av sig så sviker man inte andra utan det är sjukdomen som gör att psyket lägger av. På samma sätt som en cancersjukdom gör att kroppen inte orkar med och lägger då av så man dör.

http://www.drangen.bloggplatsen.se

Em

15 juni 2019 15:28

mina tårar rinner... vet inte vad jag ska skriva! har med haft en vän som valde att ta sitt liv. vill bara ge dig en kram

 
Johan

Johan

15 juni 2019 19:52

Tårarna rinner för att du mår skit eller för att allt det där jag skrev?

http://www.drangen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Em - 13 januari 2020 17:55

https://nouw.com/dancinginthedark

Av Em - 7 januari 2020 16:44

Nu var det ett tagsedan jag bloggade igeeeen...Full rulle med livet. Har ju börjat baka mycket, och tar emot beställningar.  Sen har det varit jul och nyår, dock har jag väl inte haft en jätte bra jul eller nyår, blev ju sjuk.. Men firade tidig...

Av Em - 25 oktober 2019 02:23

        Jag älskar er så otroligt mycket min fina älskade familj. Ni är mitt allt här i världen och utan er vore jag ingenting. Jag vill och kan inte leva utan er mina älsklingar. Kärlek på hög nivå. <3           ...

Av Em - 25 oktober 2019 02:08

Nu har vi äntligen flyttat och har bott här i ca lite mer än 1 månad och det är det bästa som hade kunnat hända oss, speciellt mig. Jag lever livet! Jag mår så himla bra. Jag har inte mått såhär bra på mer än 15 år. Jag är lycklig, älskar livet och...

Av Em - 17 september 2019 02:25

Tänk att snart är dagen här då vi säger bye bye till Blekinge och Småland välkomnar oss! Bara 2 dagar kvar. Wow! Längtar så fruktansvärt mycket. Har till och med svårt att sova. Visst jag har sömnproblem men nu är det extra svårt att sova. Får se hur...

Presentation


Emmy
Gamer.
Nörd.
Poesi.
fotograf.
kroppsaktivism.
medial.
sång & musik.
Konst.
författare

             

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards